Detaylar
Kim cevapladı?Surface Area
Üstün
- Katılım
- 31 Mart 2024
- Mesajlar
- 2.855
- Makaleler
- 3
- Beğeniler
- 3.186
Mümkün olduğunca sıfır ürün almak daha iyidir.
Bütçeniz nedir, beklentileriniz nedir?
Bütçeniz nedir, beklentileriniz nedir?
byasin
Uzman
- Katılım
- 26 Mart 2025
- Mesajlar
- 4
- Beğeniler
- 0
Genel olarak Instagram'da vs. geziyorum. Telefon kullanım alanım bu kadar çok aşırı olmayacak. Bir bütçem var, son model değil ama birkaç yıl götürür olsun.Mümkün olduğunca sıfır ürün almak daha iyidir.
Bütçeniz nedir, beklentileriniz nedir
Butce varsa duz 17 alin.
Eğer 2. eli dikkatli bir şekilde inceleyip (mümkünse anlayan biri ile) ve temizini bulacaksan tabii ki 2. el daha mantıklı. Ama yüksek bütçede benim içimde o soru işareti kalmasın diye 0 alırım ben. Çünkü anlamam kesin dolandırılırım ben.
Sıfır, toplama cihaz riski var.Arkadaşlar selamlar, uzun zamandır Android kullanıyorum. Şimdi de değiştirmek istiyorum. 2. el iPhone almak mı yoksa sıfır mı daha iyi olur? Bir de uzun süreli kullanım için iPhone kaç serisi almam lazım?
Notxr
Uzman
- Katılım
- 15 Şubat 2025
- Mesajlar
- 113
- Beğeniler
- 24
Arkadaşlar selam, uzun zamandır Android kullanıyorum. Şimdi de değiştirmek istiyorum. 2. el iPhone almak mı yoksa sıfır mı daha iyi olur? Bir de uzun süreli kullanım için iPhone kaç serisi almam lazım?
Bütçeye bağlı; para varsa, olabildiğince güvenilir yerlerden sıfır alın.