Android'den iPhone'a geçerken sıfır mı ikinci el mi alınmalı?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan byasin
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 111
  • Etiketler Etiketler
    telefon

byasin

Uzman
Katılım
26 Mart 2025
Mesajlar
4
Beğeniler
0
Arkadaşlar selamlar, uzun zamandır Android kullanıyorum. Şimdi de değiştirmek istiyorum. 2. el iPhone almak mı yoksa sıfır mı daha iyi olur? Bir de uzun süreli kullanım için iPhone kaç serisi almam lazım?
 
Mümkün olduğunca sıfır ürün almak daha iyidir.

Bütçeniz nedir, beklentileriniz nedir?
 
Mümkün olduğunca sıfır ürün almak daha iyidir.

Bütçeniz nedir, beklentileriniz nedir
Genel olarak Instagram'da vs. geziyorum. Telefon kullanım alanım bu kadar çok aşırı olmayacak. Bir bütçem var, son model değil ama birkaç yıl götürür olsun.
 
Eğer 2. eli dikkatli bir şekilde inceleyip (mümkünse anlayan biri ile) ve temizini bulacaksan tabii ki 2. el daha mantıklı. Ama yüksek bütçede benim içimde o soru işareti kalmasın diye 0 alırım ben. Çünkü anlamam kesin dolandırılırım ben.
 
Arkadaşlar selamlar, uzun zamandır Android kullanıyorum. Şimdi de değiştirmek istiyorum. 2. el iPhone almak mı yoksa sıfır mı daha iyi olur? Bir de uzun süreli kullanım için iPhone kaç serisi almam lazım?
Sıfır, toplama cihaz riski var.
 
Arkadaşlar selam, uzun zamandır Android kullanıyorum. Şimdi de değiştirmek istiyorum. 2. el iPhone almak mı yoksa sıfır mı daha iyi olur? Bir de uzun süreli kullanım için iPhone kaç serisi almam lazım?

Bütçeye bağlı; para varsa, olabildiğince güvenilir yerlerden sıfır alın.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…