Arkadaşlar selamlar, uzun zamandır Android kullanıyorum. Şimdi de değiştirmek istiyorum. 2. el iPhone almak mı yoksa sıfır mı daha iyi olur? Bir de uzun süreli kullanım için iPhone kaç serisi almam lazım?
Genel olarak Instagram'da vs. geziyorum. Telefon kullanım alanım bu kadar çok aşırı olmayacak. Bir bütçem var, son model değil ama birkaç yıl götürür olsun.
Eğer 2. eli dikkatli bir şekilde inceleyip (mümkünse anlayan biri ile) ve temizini bulacaksan tabii ki 2. el daha mantıklı. Ama yüksek bütçede benim içimde o soru işareti kalmasın diye 0 alırım ben. Çünkü anlamam kesin dolandırılırım ben.
Arkadaşlar selamlar, uzun zamandır Android kullanıyorum. Şimdi de değiştirmek istiyorum. 2. el iPhone almak mı yoksa sıfır mı daha iyi olur? Bir de uzun süreli kullanım için iPhone kaç serisi almam lazım?
Arkadaşlar selam, uzun zamandır Android kullanıyorum. Şimdi de değiştirmek istiyorum. 2. el iPhone almak mı yoksa sıfır mı daha iyi olur? Bir de uzun süreli kullanım için iPhone kaç serisi almam lazım?