2 farklı DP kablosu ile denedim. Ekran durduk yere sürekli titriyor ve kapanıyor. Önce çift monitör yüzünden kaynaklandığını düşündüm tek monitöre döndüm yine aynı sorun. Sorun monitörde midir bende mi? İade etmeli miyim?
 
2 farklı DP kablosu ile denedim. Ekran durduk yere sürekli titriyor ve kapanıyor. Önce çift monitör yüzünden kaynaklandığını düşündüm tek monitöre döndüm yine aynı sorun. Sorun monitörde midir bende mi? İade etmeli miyim?
Anlattığın durum normal değil. Mümkünse iade et yoksa servise gönder baksınlar.