SunseTTime
Uzman
Bende yok.Bu monitörde dp kablosunu bağladığınızda coil whine sesi duyan bir sürü kişinin yorumunu okudum. Sanırım kronik.
Bende yok.Bu monitörde dp kablosunu bağladığınızda coil whine sesi duyan bir sürü kişinin yorumunu okudum. Sanırım kronik.
Anlattığın durum normal değil. Mümkünse iade et yoksa servise gönder baksınlar.2 farklı DP kablosu ile denedim. Ekran durduk yere sürekli titriyor ve kapanıyor. Önce çift monitör yüzünden kaynaklandığını düşündüm tek monitöre döndüm yine aynı sorun. Sorun monitörde midir bende mi? İade etmeli miyim?