Apple alınmaz bu devirde. Gene de alacaksanız hemen alın daha da zamlanabilir. Bence Samsung en iyisi.
MacBook Neo alınmaz her ne olursa olsun. Telefon CPU'su var resmen onda.
Belliydi böyle olacağı. Neo muadili ekran kartsız modeller 50k civarına satılırken Neo'nun öğrenci indirimi ile 32k'ya daha çok satılması mümkün değildi.