Herkese merhaba arkadaşlar. Benim aracımın ilk muayenesi haftaya olacak. Kendim götüreceğim muayeneye. Araçta olması gereken şeyler neler? Yani bu trafik seti vs. bunlar bende yok. Zorunlu mu? Zorunlu ise nereden temin edebilirim ve başka nelere dikkat edeyim? Bir de egzoz muayenesi varmış. Gittiğim yerde bunu da yapıyorlarmış. Ben şimdi ilk ne yapacağım? Önce egzoza mı gideceğim yoksa normal istasyon kısmına mı? Randevum var. Gidince ilk olarak yaptırmam gereken işlemler var mı?
Kusura bakmayın, çok soru sordum. Hiç ama hiç bilmiyorum bu konuyu.
Kusura bakmayın, çok soru sordum. Hiç ama hiç bilmiyorum bu konuyu.