İşlemciye kolonya banyosu yaptırsın demedik zaten peçeteye veya kulak çubuğuna damlatsın silsin. Bunu mantıksız bulup diş fırçası ile temizleme fikri iyiymiş ama macun bulaşınca fırça geldi akla herhalde...

Kolonyadaki parfüm ve esanslardan dolayı mantıksız bir tercih.
İşlemci sıcak çalışan bir bileşen olduğu için bu sıcak yaz günlerinde güzel kokması diğer bileşenlerin hoşuna giderdi aslında:rolleyes: