Detaylar
Kim cevapladı?Neoxa
Uzman
Mezuniyet nedeniyle tecil işlemi için bağlı olduğunuz askerlik şubesine kimliğinizle gitmeniz yeterli (bazı şubeler fiziki diploma isteyebiliyor). Görevliye “Mezun oldum, mezuniyet nedeniyle askerlik tecil işlemi yaptırmak istiyorum.” demen yeterli olur. Eğer mezuniyet bilginiz e-Devlet/YÖKSİS üzerinden görünüyorsa genelde başka belge istenmez. Ancak sistemde henüz görünmüyorsa diploma, geçici mezuniyet belgesi veya e-Devlet’ten alınmış mezuniyet belgesini yanınızda bulundurmanız faydalı olur. Şubede gerekli işlemler yapıldıktan sonra tecil süreniz sisteme işlenir.
Son düzenleme:
tungtungtungsahur
Uzman
- Katılım
- 8 Ocak 2026
- Mesajlar
- 56
- Beğeniler
- 37
E-Devlet'teki askerliğim yerinin altında nereye bağlı olduğun yazıyor. Oraya gideceksin, fiziksel diploma istiyor olabilirler ben de istedi. Sonra tecil seçeneğini aktif edecekler. Orada gözünün önünde tecil işlemini yapman için yardım edecekler.
Thanos
Üstün
- Katılım
- 30 Ocak 2024
- Mesajlar
- 2.730
- Çözümler
- 6
- Beğeniler
- 2.200
Babamın memleketinde ki şube yazıyor oraya gitmeme gerek yok diye sanıyorum.E-Devlet'teki askerliğim yerinin altında nereye bağlı olduğun yazıyor.
En yakın askerlik şubesine gidip yapabilirsin. Ben diplomamı götürmüştüm. Orada diploma üzerine ad-soyad ve bir metin yazdırıp imza attırıyorlar.Babamın memleketinde ki şube yazıyor oraya gitmeme gerek yok diye sanıyorum.
En yakın askerlik şubesine gitmen yeterli olacaktır.Babamın memleketinde ki şube yazıyor oraya gitmeme gerek yok diye sanıyorum.
tungtungtungsahur
Uzman
- Katılım
- 8 Ocak 2026
- Mesajlar
- 56
- Beğeniler
- 37
Bilmiyorum. Ben benim bağlı olduğum yerin karşısına gitmiştim yanlışıkla. Senin yerin burası değil diyip gönderdiydiler. Ama gerek yoktur herhalde, benim ki yakındır diye demişlerdir.Babamın memleketinde ki şube yazıyor oraya gitmeme gerek yok diye sanıyorum.