Merhaba, bugün ikinci el olarak Param Güvende ile aldığım ASUS TUF RX 9060 XT OC model kart elime ulaştı; fakat hotspot sıcaklıkları bana biraz fazla gibi geldi ama buraya, size de sormak istedim. Kart kutulu, faturalı bu arada; faturada kartın 2025'in 7. ayında alındığı yazıyor. Aldığım kişi çok kullanmadığını, kartı biraz kullandıktan sonra kutusuna kaldırıp 9070 XT'ye geçmiş. Sizce sıcaklıklar normal mi, yoksa iade veya garantiye göndermeyi düşünmeli miyim?
Driver'ı ilk yüklediğimde %30 fan limitiyle gelmişti, %100'e çekip -80 mV UV yapmayı denedim fakat tek değişen şey hotspot sıcaklığının 1 derece azalmasıydı.
Endişe edecek bir durum yok. GPU sıcaklığı normal. Hotspot sıcaklığı da normal sayılır throttling öncesi 110 dereceye kadar yolu var fakat VRAM sıcaklığı güvenli aralığın bir tık üzerinde.
Kasa içi hava sirkülasyonu ne durumda ayrıca ekran kartı fan devrini de biraz yükseltmenizde fayda var.
Endişe edecek bir durum yok. GPU sıcaklığı normal. Hotspot sıcaklığı da normal sayılır throttling öncesi 110 dereceye kadar yolu var fakat VRAM sıcaklığı güvenli aralığın bir tık üzerinde.
Kasa içi hava sirkülasyonu ne durumda ayrıca ekran kartı fan devrini de biraz yükseltmenizde fayda var.
Kasanın modeli Vento VG3400S; hava sirkülasyonu önde 3 intake, arkada 1 egzoz fan ile sağlanıyor. Sanırım AMD'nin yazılımı olan Adrenalin Edition'da bir sorun var; UV ayarını yaptıktan sonra tekrar aynı UV yapılmamış ayarlara geri dönüyordu. Afterburner üzerinden aynı ayarları yaptığım zaman ekteki hale geldi sıcaklık testi.