roxyisme

Üyecik
Katılım
23 Haziran 2026
Mesajlar
2
Beğeniler
0
Merhaba, bugün ikinci el olarak Param Güvende ile aldığım ASUS TUF RX 9060 XT OC model kart elime ulaştı; fakat hotspot sıcaklıkları bana biraz fazla gibi geldi ama buraya, size de sormak istedim. Kart kutulu, faturalı bu arada; faturada kartın 2025'in 7. ayında alındığı yazıyor. Aldığım kişi çok kullanmadığını, kartı biraz kullandıktan sonra kutusuna kaldırıp 9070 XT'ye geçmiş. Sizce sıcaklıklar normal mi, yoksa iade veya garantiye göndermeyi düşünmeli miyim?

8b7f4ee7-f76f-4b83-b94c-947aa8c0883b.webp