Sinir krizi geçirir, odamın duvarını delerim. Şaka bir yana, dublajla izlenecek en son anime falandır.
1782250480067.webp

Başladım abi tesekkur ederim.

Ben keyifle izledim, güzel anime; hatta 1 sezonun tamamlanmasını bekleyip hep öyle bitirirdim ve gayet sarardı izlemesi ama dediğim gibi finali daha iyi olabilirdi.
Finali olsun yeter ya. Yeni sezon beklemek çok sıkıcııı.