Ben keyifle izledim, güzel anime; hatta 1 sezonun tamamlanmasını bekleyip hep öyle bitirirdim ve gayet sarardı izlemesi ama dediğim gibi finali daha iyi olabilirdi.
Ben keyifle izledim, güzel anime; hatta 1 sezonun tamamlanmasını bekleyip hep öyle bitirirdim ve gayet sarardı izlemesi ama dediğim gibi finali daha iyi olabilirdi.