AYT nasıldı?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan nnomad
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 52
  • Görüntüleme Görüntüleme 1B
  • Etiketler Etiketler
    ayt
2.ci mezun olarak katılıyorum, seneye son şans, bende sonucuma gore karar vereceğim.

2 açıdan bakılmalı. Birincisi "ben ne istiyorum" diye, ikincisi "ailem bana maddi ve manevi destek olacak mı bu süreçte" diye bakılmalı. Biri olmadan öbürü zor toparlanıyor. Ancak en sonda kararı gene kişinin kendisi veriyor.
 
Ailem maddi manevi destek vermeyecek. Artık ailem ne diyecek diye yaşamak istemiyorum gerekirse 6 ay çalışıp cepte para tutmaya calisicam.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…