2.ci mezun olarak katılıyorum, seneye son şans, bende sonucuma gore karar vereceğim.

2 açıdan bakılmalı. Birincisi "ben ne istiyorum" diye, ikincisi "ailem bana maddi ve manevi destek olacak mı bu süreçte" diye bakılmalı. Biri olmadan öbürü zor toparlanıyor. Ancak en sonda kararı gene kişinin kendisi veriyor.
 
2 açıdan bakılmalı. Birincisi "ben ne istiyorum" diye, ikincisi "ailem bana maddi ve manevi destek olacak mı bu süreçte" diye bakılmalı. Biri olmadan öbürü zor toparlanıyor. Ancak en sonda kararı gene kişinin kendisi veriyor.
Ailem maddi manevi destek vermeyecek. Artık ailem ne diyecek diye yaşamak istemiyorum gerekirse 6 ay çalışıp cepte para tutmaya calisicam.