wertt

Başarılı
Katılım
22 Aralık 2023
Mesajlar
65
Çözümler
1
Beğeniler
39
Yer
İzmir
Başlat menüsündeki bu yeni gelen kategoriler can sıkmaya başladı. Daha önce eklediğim tekli uygulamaları da görmemi engelliyor. Nasıl kapatılır? Ayarlarda buna dair hiçbir ayar koyulmamış. CMD üzerinden zorla kapatılabiliyor mu?

1782225200118.webp
 
Kapatılmaz anca dizaynı değiştirebilirsiniz. Görünüme tıklayın ve liste yapın. Belki daha hoşunuza gider.

(Yeni WinLove ISO dosyalarında varsayılan olacaktır.)


1782225589584.webp
 
Kapatılmaz anca dizaynı değiştirebilirsiniz. Görünüme tıklayın ve liste yapın. Belki daha hoşunuza gider.

(Yeni WinLove ISO dosyalarında varsayılan olacaktır.)


Eki Görüntüle 259652

Hocam liste veya kutu olması problem değil eklediğim uygulamaların önüne geçiyor. Şu an rastgele bir uygulamayı sabitledim tek seferlik eklendi ama sonraki açışımda tekrar alt sıra kaybolacak. 3. parti yazılımlarla direkt tasarımını değiştirmek mümkün mü?

1782225806252.webp
 
Hocam liste veya kutu olması problem değil eklediğim uygulamaların önüne geçiyor. Şu an rastgele bir uygulamayı sabitledim tek seferlik eklendi ama sonraki açışımda tekrar alt sıra kaybolacak. 3. parti yazılımlarla direkt tasarımını değiştirmek mümkün mü?

Eki Görüntüle 259654
İlginç. Çünkü üst sağdan tümünü göster dediğimden beri hep genişletilmiş olarak çıkıyor ve dediğin sorunu hiç yaşamadım. Sen yine de liste görünümüyle dene lütfen. 🙏
 
İlginç. Çünkü üst sağdan tümünü göster dediğimden beri hep genişletilmiş olarak çıkıyor ve dediğin sorunu hiç yaşamadım. Sen yine de liste görünümüyle dene lütfen. 🙏

Teşekkür ederim. Tümünü göster yazısını görmemişim şu anlık idare eder bu durum. Yine de kutucuklar can sıkıcı. İyi günler dilerim.
 
Bu ekrandayken sağ tık, başlangıç ayarları hepsini kapatın. Sonra "Klasörler" deyip oradakileri de kapatın. Uygulama vs. varsa, uygulamanın ikonuna sağ tıklayıp "Başlangıç'tan kaldır" diyebilirsiniz. Ben böyle yaptım.
1782226394374.webp
 
Bu ekrandayken sağ tık, başlangıç ayarları hepsini kapatın. Sonra "Klasörler" deyip oradakileri de kapatın. Uygulama vs. varsa, uygulamanın ikonuna sağ tıklayıp "Başlangıç'tan kaldır" diyebilirsiniz. Ben böyle yaptım.
Eki Görüntüle 259658

O dediğinizi yaptığımda benim yerleştirmiş olduklarım da kayboluyor malesef. Ya linuxa geçiş yapıcam ya da düzgün bir güncellemeye kadar bekleyeceğim.