Başlat menüsündeki bu yeni gelen kategoriler can sıkmaya başladı. Daha önce eklediğim tekli uygulamaları da görmemi engelliyor. Nasıl kapatılır? Ayarlarda buna dair hiçbir ayar koyulmamış. CMD üzerinden zorla kapatılabiliyor mu?
Detaylar
Kim cevapladı?- Katılım
- 30 Ocak 2025
- Mesajlar
- 5.193
- Makaleler
- 14
- Çözümler
- 106
- Beğeniler
- 8.434
Kapatılmaz anca dizaynı değiştirebilirsiniz. Görünüme tıklayın ve liste yapın. Belki daha hoşunuza gider.
(Yeni WinLove ISO dosyalarında varsayılan olacaktır.)
(Yeni WinLove ISO dosyalarında varsayılan olacaktır.)
Kapatılmaz anca dizaynı değiştirebilirsiniz. Görünüme tıklayın ve liste yapın. Belki daha hoşunuza gider.
(Yeni WinLove ISO dosyalarında varsayılan olacaktır.)
Eki Görüntüle 259652
Hocam liste veya kutu olması problem değil eklediğim uygulamaların önüne geçiyor. Şu an rastgele bir uygulamayı sabitledim tek seferlik eklendi ama sonraki açışımda tekrar alt sıra kaybolacak. 3. parti yazılımlarla direkt tasarımını değiştirmek mümkün mü?
- Katılım
- 30 Ocak 2025
- Mesajlar
- 5.193
- Makaleler
- 14
- Çözümler
- 106
- Beğeniler
- 8.434
İlginç. Çünkü üst sağdan tümünü göster dediğimden beri hep genişletilmiş olarak çıkıyor ve dediğin sorunu hiç yaşamadım. Sen yine de liste görünümüyle dene lütfen.Hocam liste veya kutu olması problem değil eklediğim uygulamaların önüne geçiyor. Şu an rastgele bir uygulamayı sabitledim tek seferlik eklendi ama sonraki açışımda tekrar alt sıra kaybolacak. 3. parti yazılımlarla direkt tasarımını değiştirmek mümkün mü?
Eki Görüntüle 259654
İlginç. Çünkü üst sağdan tümünü göster dediğimden beri hep genişletilmiş olarak çıkıyor ve dediğin sorunu hiç yaşamadım. Sen yine de liste görünümüyle dene lütfen.![]()
Teşekkür ederim. Tümünü göster yazısını görmemişim şu anlık idare eder bu durum. Yine de kutucuklar can sıkıcı. İyi günler dilerim.
Bu ekrandayken sağ tık, başlangıç ayarları hepsini kapatın. Sonra "Klasörler" deyip oradakileri de kapatın. Uygulama vs. varsa, uygulamanın ikonuna sağ tıklayıp "Başlangıç'tan kaldır" diyebilirsiniz. Ben böyle yaptım.
Eki Görüntüle 259658
O dediğinizi yaptığımda benim yerleştirmiş olduklarım da kayboluyor malesef. Ya linuxa geçiş yapıcam ya da düzgün bir güncellemeye kadar bekleyeceğim.
Yeni konular
-
-
-
-
Makine Çeviri LEGO Batman Legacy of the Dark Knight Türkçe Yama | 2026
- Calypso Çeviri
- Mesaj: 1
-
-
-
Kupon Trendyol'da elektronik ürünlerde geçerli 1.200 TL'ye 300 TL indirim
- Fırsat Ekibi
- Mesaj: 0
-
G.Skill Trident Z5 Neo RGB (2x16) 6400 MHz CL30 RAM'e timing ayarı önerisi
- Teknopatici
- Mesaj: 21
-