Başlık Seçeneği Bol Tıraş Makinesi Önerisi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan 4615
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 15
  • Görüntüleme Görüntüleme 449
  • Etiketler Etiketler
    tıraş makinesi
Hocam sende kaç başlıklısı var, en uzunu kaç mm'lik bakabilir misin? Sitesine girdiğimde bulamamıştım sanırım buna baktığımda.
1-2-3-5mm başlıkları var bende. Toplam bu kadar mı çıkmıştı hatırlamıyorum, kaybetmiş de olabilirim.
 
Ben de tabiri caizse sinek kaydı aldığım (pek sakalı sevmem de ) için bu yuvarlak başlıklı modeli ya da direkt jilet kullanıyorum.
Doğru yol jilet hocam. Makine almaya kalkanları mümkün oldukça vazgeçirmeye ve geleneksele yönlendirmeye çalışıyorum.

Çok bıçaklı kartuşlu ürünlere de karşıyım. Tek bıçaklı yaprak jiletli aletler en iyisi.
 
Doğru yol jilet hocam. Makine almaya kalkanları mümkün oldukça vazgeçirmeye ve geleneksele yönlendirmeye çalışıyorum.
Yani açıkçası ben de aynı fikirdeyim belirttiğim gibi sıfır sevdiğim için Gillette ProGlide kullanıyordum ama cildim fazla hassas olduğundan üst üste olunca makine kullanıyorum. Şimdi Skinguard çıkarmışlar yeni gördüm bir de onu deneyeceğim. Zira jilet daha hızlı ve pratik oluyor ama herkes böyle değil tabi. Kimi yağ sürüyor, saç gibi şekillendiriyor... öyle olunca makine de lazım oluyor tabi.
 
Hocam boş verin o aletleri. Onlar cildi daha bile fazla yoruyor çok bıçaklılar. Tek bıçaklı alet bakın, Türkiye'nin en iyi sitesi RAZORUS.com - Wet Shaving and Men's Grooming Products' dan.

Masrafta daha az olacak kartuşlara o kadar para vermek yerine 5 yaprak jileti 10 TL'ye alıp çok daha kaliteli konforlu tıraş olacaksınız.

Paranız az ise Pearl Shaving L-55 Closed Comb Safety Razor, Chrome
Paranız var ise Merkur 42C Double Edge Safety Razor
Yaprak Jiletler Razor Blades, Shavette Blades - RAZORUS.com
 
Son düzenleme:
Şu ürünün 16 mm'ye kadar tarakları var mış sanırım bundan alacağım, bunu kullanmış olan var mıdır acaba?
 
PearlShaving'i biliyorum iyi ürünler de benim cilt sorunlu... mesela bugüne kadar usturayla kesmeyen kimseye denk gelmedim. Neyse konuyu manipüle ediyor gibi olduk, teşekkürler önerileriniz için.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…