Yani açıkçası ben de aynı fikirdeyim belirttiğim gibi sıfır sevdiğim için Gillette ProGlide kullanıyordum ama cildim fazla hassas olduğundan üst üste olunca makine kullanıyorum. Şimdi Skinguard çıkarmışlar yeni gördüm bir de onu deneyeceğim. Zira jilet daha hızlı ve pratik oluyor ama herkes böyle değil tabi. Kimi yağ sürüyor, saç gibi şekillendiriyor... öyle olunca makine de lazım oluyor tabi.
Yani açıkçası ben de aynı fikirdeyim belirttiğim gibi sıfır sevdiğim için Gillette ProGlide kullanıyordum ama cildim fazla hassas olduğundan üst üste olunca makine kullanıyorum. Şimdi Skinguard çıkarmışlar yeni gördüm bir de onu deneyeceğim. Zira jilet daha hızlı ve pratik oluyor ama herkes böyle değil tabi. Kimi yağ sürüyor, saç gibi şekillendiriyor... öyle olunca makine de lazım oluyor tabi.
PearlShaving'i biliyorum iyi ürünler de benim cilt sorunlu... mesela bugüne kadar usturayla kesmeyen kimseye denk gelmedim. Neyse konuyu manipüle ediyor gibi olduk, teşekkürler önerileriniz için.