witmoss

Üyecik
Katılım
16 Haziran 2026
Mesajlar
6
Beğeniler
0
Bilgisayarda hiçbir sorun yokken donup kalıyordu; ne kapanıyor ne de mavi ekran veriyordu. Şimdi de kapanıyor fakat geri açıldığında ekran gelmiyor, minidump dosyası oluşmuyor. Sorun nedir?

 
Görev yöneticisin'de disk kullanımı nasıl? Yüzde yüze çıkıyorsa donma yapabliir. Windows hangi sürümü kullanıyorsun?
Bilgisayara yeni format attım son sürüm windows kullaniyorum

Görev yöneticisine bakılırsa W11.

Sistem özelliklerinizi tam yazar mısınız? Özellikle ekran kartı, işlemci ve PSU'yu yazın.
R5 5600 rx6600 16gb ram 512gb m2 ssd asus prime anakart
 
PSU'nuz kaç watt?
Sorun format attıktan sonra mı başladı yoksa daha öncede var mıydı?
Askere gitmeden önce sorun yoktu. Geldiğimde oyuna girdim, donup kaldı. Bilgisayarı kapatıp bir daha denedim, donup kalıyor. Oyunlarda ne mavi ekran veriyor ne de başka bir şey. Ben de format attım, sıfırdan son sürüm driver kurdum. Bu sefer de bu sesler gelip yeniden başlıyor ve yeniden başladıktan sonra ekran gelmiyor ama Windows açılma sesi geliyor.
 
Askere gitmeden önce sorun yoktu. Geldiğimde oyuna girdim, donup kaldı. Bilgisayarı kapatıp bir daha denedim, donup kalıyor. Oyunlarda ne mavi ekran veriyor ne de başka bir şey. Ben de format attım, sıfırdan son sürüm driver kurdum. Bu sefer de bu sesler gelip yeniden başlıyor ve yeniden başladıktan sonra ekran gelmiyor ama Windows açılma sesi geliyor.
DDU programı aracılığı ile ekran kartı sürücülerini komple silin ve tekrar yüklemeyi deneyin. DDU kullanmadan sürücüleri tekrar yüklemek sürücü dosyalarını bozup sorun çıkartabilir.
 
DDU programı aracılığı ile ekran kartı sürücülerini komple silin ve tekrar yüklemeyi deneyin. DDU kullanmadan sürücüleri tekrar yüklemek sürücü dosyalarını bozup sorun çıkartabilir.
ddu kullanarak ekran kartı driver ını kaldırıp son sürüm versiyonu yükledim oyunlar açıldı menüde donma felan olmadı forza horizon 5 oynarken yine tam menüye geldim bilgisayar komple kapandı açıldı fakat ses olmasıda rağmen ekran gelmedi kapattım tekrar girdim oynadım sıcaklıklara baktım değerler çok iyiydi sonra yine kapandı