Duran1223

Üyecik
Katılım
21 Haziran 2026
Mesajlar
11
Beğeniler
0
Hayırlı günler. Bufferbloat testinde skorum D. Sabahları pingde bir sorun yaşamıyorum ama akşamları girdiğim oyunlarda fazla insan olunca takılmalar oluyor. Router'ımı değiştirmeli miyim? Bir Router'a fazla para baymak istemiyorum. TP-Link Archer BE230 nasıldır?

1782501182079.webp
 
Hayırlı günler. Bufferbloat testinde skorum D. Sabahları pingde bir sorun yaşamıyorum ama akşamları girdiğim oyunlarda fazla insan olunca takılmalar oluyor. Router'ımı değiştirmeli miyim? Bir Router'a fazla para baymak istemiyorum. TP-Link Archer BE230 nasıldır?

Eki Görüntüle 260794

İyi akşamlar,

Keenetik ya da ASUS tercih etmeni öneririm, hatta Recep Baltaş'ın videosunda izleyebilirsin.



Bende Keenetic hopper var, şu an VDSL2 kullanıyorum. 75-15 hız alıyorum, hiçbir QoS açmadan a veriyor sinyal, çok az kısıp 70-13 gibi bir seviyeye çekince a+ a çekiyor anında.
 
İyi akşamlar,

Keenetik ya da ASUS tercih etmeni öneririm, hatta Recep Baltaş'ın videosunda izleyebilirsin.



Bende Keenetic hopper var, şu an VDSL2 kullanıyorum. 75-15 hız alıyorum, hiçbir QoS açmadan a veriyor sinyal, çok az kısıp 70-13 gibi bir seviyeye çekince a+ a çekiyor anında.


Fiyatları çok kaçıyor 6. 000 TL Keenetic'ler attığım modem 2.500 TL.
 
Fiyatları çok kaçıyor 6. 000 TL Keenetic'ler attığım modem 2.500 TL.

İlla Hero al demiyorum ya. :) hopper alabilirsin, sitelerinde daha uygun modelleri de var. ASUS'dan da bak istersen, ASUS da iyi o konuda çünkü.


Mesela,


Bunların sadece fiber olan versiyonları dediği gibi daha ucuz, bakıp alınabilir.
 
İlla Hero al demiyorum ya. :) hopper alabilirsin, sitelerinde daha uygun modelleri de var. ASUS'dan da bak istersen, ASUS da iyi o konuda çünkü.


Mesela,

Genel olarak Keenetic 4500'den başlıyor bahsettiğiniz Hopper bumu? ASUS'da da o bütçeye çok iyi bir şey yok gibi.

Zaten sizin VDSL modem almanıza gerek yok. VDSL modem daha pahalı. PPPoE bilgilerinizi biliyorsanız B230 alabilirsiniz. OpenWrt kurarım diyorsanız OpenWrt destekli bir şey almak daha mantıklı buffer bloat için.
PPPoE bilgilerine sahibim. OpenWrt olarak hangi modemi alabilirim? Piyasa baktım, fiyatlar bütçemi fazlasıyla aşıyor. Birçok router'de BE230'un fiyatı daha çok cezbetti.
 
Genel olarak Keenetic 4500'den başlıyor bahsettiğiniz Hopper bumu? ASUS'da da o bütçeye çok iyi bir şey yok gibi.


PPPoE bilgilerine sahibim. OpenWrt olarak hangi modemi alabilirim? Piyasa baktım, fiyatlar bütçemi fazlasıyla aşıyor. Birçok router'de BE230'un fiyatı daha çok cezbetti.

Aynen, bu yeni çıkan modeli sadece fiber destekli, daha uygun o yüzden fiyatı. WAN üzerinden ONT'den alıyor. Wi-Fi çekim gücü de çok iyidir bu arada. 2 yıldır bunun VDSL modelini kullanıyorum, AX1800 olan modeli, o bile çok iyi şahsen.