2. el Xiaomi AX3000t bakılabilir, boşta duran laptop mini PC var mı?

Maalesef, boşta cihazım yok maalesef pekii Xiaomi AX3000t bulamaz isem BE230 üzer mi nasıl cihazdır?

Aynen, bu yeni çıkan modeli sadece fiber destekli, daha uygun o yüzden fiyatı. WAN üzerinden ONT'den alıyor. Wi-Fi çekim gücü de çok iyidir bu arada. 2 yıldır bunun VDSL modelini kullanıyorum, AX1800 olan modeli, o bile çok iyi şahsen.

Buna bakmaya çalışırım pekii BE230 hakkında fikriniz var mı aralarında 1. 500 TL fark var.
 
Maalesef, boşta cihazım yok maalesef pekii Xiaomi AX3000t bulamaz isem BE230 üzer mi nasıl cihazdır?

Buna bakmaya çalışırım pekii BE230 hakkında fikriniz var mı aralarında 1. 500 TL fark var.

BE230 aslında daha iyi ama konu bufferbloat olunca OpenWrt içindeki algoritma daha iyi olduğu için AX3000t daha iyi performans verir.
 
Maalesef, boşta cihazım yok maalesef pekii Xiaomi AX3000t bulamaz isem BE230 üzer mi nasıl cihazdır?

Buna bakmaya çalışırım pekii BE230 hakkında fikriniz var mı aralarında 1. 500 TL fark var.

Vallahi ben hep ya ASUS kullandım ya da Keenetic başka model kullanmadığım o yüzden bir şey diyemeyeceğim o modem hakkında.
 
BE230 aslında daha iyi ama konu bufferbloat olunca OpenWrt içindeki algoritma daha iyi olduğu için AX3000t daha iyi performans verir.
Pekii, BE230 bufferbloat'ı OpenWRT'deki SQM'ler gibi yapamasa da çözebilir mi? Yoksa bütçe ayırıp OpenWRT router almam mı daha iyi olur? Kısacası bu B230 alsam beni üzer mi?