Ethem Efe

Üstün
Katılım
11 Nisan 2024
Mesajlar
5.194
Çözümler
9
Beğeniler
3.035
Yer
KKTC | Gazimağusa
Selamlar,

Spectacle üzerinden herhangi bir yeri seçip kopyala tuşuna bastığımda çoğu zaman kopyalamıyor. Birkaç kez daha denemem gerekiyor en baştan yaparak aynı şeyi, bunu çözmenin bir yolu var mı? Her seferinde 3-5 kez denemek istemiyorum.

Teşekkürler.
 
Alanı seçtikten sonra önce klavyeden Enter tuşuna basarak seçimi onaylayın (böylece ana Spectacle penceresine veya arka plana düşer) sonra Ctrl + C yapın veya bildirimdeki Kopyala butonuna basın.
Dediğiniz gibi Enter basınca gelen herhangi bir bildirim yok ekrana; tekrar Spectacle açtığımda o alan seçilmiş gözüküyor sadece.
 
Dediğiniz gibi Enter basınca gelen herhangi bir bildirim yok ekrana; tekrar Spectacle açtığımda o alan seçilmiş gözüküyor sadece.
Spectacle > Ayarlar > Yapılandır > Genel > "Ekran Görüntüsü Alındığında" > "Panoya kopyala" seçeneğini işaretleyip Tamam'a basın.
 
CachyOS kullanmayi yeni surume kadar birakin demekten baska aklima gelen bir şey yok. Bende sorunlar yasiyorum zaten. Waydroid ile DNS sorunu mesela.

Kullanıma engel değil, birkaç kez denemem gerekiyor sadece, DNS vs kullanmıyorum ya, bırakmamı gerektirecek bir şey yok gibi şu an.
 
Bu sorun genelde KDE’de Spectacle’ın panoya kopyalama işleminin takılmasından kaynaklanıyor. En hızlı çözüm olarak xdg-desktop-portal ve xdg-desktop-portal-kde paketlerini güncelleyip yeniden kurmak ve ardından oturumu kapatıp açmak gerekiyor. Düzelmezse ~/.cache/spectacle klasörünü silmek işe yarar. Hâlâ devam ederse Wayland kaynaklı bir clipboard sorunu olabileceği için X11 oturumunda denendiğinde genelde sorun ortadan kalkar.