Ethem Efe
Üstün
Merhaba,
Steam Remote Play çalıştırma umuduyla komut üzerinden X11 yükledim. Oturumu kapatıp X11 seçtikten sonra ise siyah ekranda takılı kalmaya başladı, maalesef hard reset atmam gerekiyor. Wayland sorunsuz çalışıyor hâlâ, nedeni ne olabilir?
Teşekkürler.
Steam Remote Play çalıştırma umuduyla komut üzerinden X11 yükledim. Oturumu kapatıp X11 seçtikten sonra ise siyah ekranda takılı kalmaya başladı, maalesef hard reset atmam gerekiyor. Wayland sorunsuz çalışıyor hâlâ, nedeni ne olabilir?
Teşekkürler.