Ethem Efe

Üstün
Katılım
11 Nisan 2024
Mesajlar
5.194
Çözümler
9
Beğeniler
3.035
Yer
KKTC | Gazimağusa
Merhaba,

Steam Remote Play çalıştırma umuduyla komut üzerinden X11 yükledim. Oturumu kapatıp X11 seçtikten sonra ise siyah ekranda takılı kalmaya başladı, maalesef hard reset atmam gerekiyor. Wayland sorunsuz çalışıyor hâlâ, nedeni ne olabilir?

Teşekkürler.
 
Bu kodları terminalden yapıştırıp sistemi yeniden başlatıp dener misiniz?
1782326834499.webp
 
Hocam bu durum genelde X11 oturumu değil SDDM ya da Xorg config bozulmasından oluyor. Önce TTY’ye girip systemctl restart sddm yapın. Düzelmezse /etc/X11 içindeki xorg.conf ve ek config dosyalarını silip yeniden başlatın. Hâlâ aynıysa X11 tarafı kırılmış demektir, X11 ve SDDM’yi yeniden kurunca genelde düzelir.