Ethem Efe Üstün Katılım 11 Nisan 2024 Mesajlar 5.144 Çözümler 9 Beğeniler 3.013 Yer KKTC | Gazimağusa Bugün 03:25 #1 CS 2 gibi oyunlar için gamemode kullanılmalı mı? Stutter konusunda ve FPS'i stabil tutma konusunda iyi olduğu söyleniyor; ancak çok bir farkını göremedim açıkçası.
CS 2 gibi oyunlar için gamemode kullanılmalı mı? Stutter konusunda ve FPS'i stabil tutma konusunda iyi olduğu söyleniyor; ancak çok bir farkını göremedim açıkçası.