Ethem Efe

Üstün
Katılım
11 Nisan 2024
Mesajlar
5.144
Çözümler
9
Beğeniler
3.013
Yer
KKTC | Gazimağusa
CS 2 gibi oyunlar için gamemode kullanılmalı mı? Stutter konusunda ve FPS'i stabil tutma konusunda iyi olduğu söyleniyor; ancak çok bir farkını göremedim açıkçası.
 
Kullanmalısın bütün önceliği oyuna veriyor arkaplanda çalışan uygulama var ise daha az kaynak tüketir.