En son 4-5 yıl önce oynadım diye hatırlıyorum. Şimdi bayağı değişmiş gördüğüm kadarıyla. Tekrardan başlamak istiyorum ama sararmı sarmazmı bilmiyorum. Eğitim süreleri kalkmış, kupa sistemi değişmiş ve daha fazlası. Eskiye nazaran nasıl bir oyun oldu, öneriniz veya tavsiyeleriniz nelerdir? Belediye binası 12'ye sahibim.
En son 4-5 yıl önce oynadım diye hatırlıyorum. Şimdi bayağı değişmiş gördüğüm kadarıyla. Tekrardan başlamak istiyorum ama sararmı sarmazmı bilmiyorum. Eğitim süreleri kalkmış, kupa sistemi değişmiş ve daha fazlası. Eskiye nazaran nasıl bir oyun oldu, öneriniz veya tavsiyeleriniz nelerdir? Belediye binası 12'ye sahibim.
Para cukkalama oyununa döndü artık, parayı yatırınca gelişimin hızlanıyor ama aynı hızda yeni birlikler, ekipmanlar, kahramanlar ve belediye getiriyorlar.
TH16 hesabım vardı biraz vakit öldürmek için oyuna yeniden başlayayım dedim, her haltı oyuna getirmişler, yükselt yükselt bitmiyor.
Köyü neredeyse fulledim 90 küsür duvar, kahramanlar ve birlikleri yükseltmesi kaldı.