GalagodoşRemzi
Uzman
- Cihaz
- 14T PRO
En son 4-5 yıl önce oynadım diye hatırlıyorum. Şimdi bayağı değişmiş gördüğüm kadarıyla. Tekrardan başlamak istiyorum ama sararmı sarmazmı bilmiyorum. Eğitim süreleri kalkmış, kupa sistemi değişmiş ve daha fazlası. Eskiye nazaran nasıl bir oyun oldu, öneriniz veya tavsiyeleriniz nelerdir? Belediye binası 12'ye sahibim.