Oynadığınız en korkunç multiplayer ya da Co-op oyunu ne o zaman hocam? Önerin biz de oynayalım.
Korku oyunları oynamıyorum genelde oynadıklarım arasında o ikisi ilk 10-20 dk gerici oluyor sonra oyunu çözüyorsunuz zaten bir olayı kalmıyor multiplayer çoğu oyunda korkmuyorum genelde tek oynarsanız asıl istediğiniz duyguları elde edersiniz.
Sorunuza gelecek olursak cevabım Cry of fear olur.
Eski ve kötü durabilir ama işini iyi yapıyor.