Oynadığınız en korkunç multiplayer ya da Co-op oyunu ne o zaman hocam? Önerin biz de oynayalım.

Korku oyunları oynamıyorum genelde oynadıklarım arasında o ikisi ilk 10-20 dk gerici oluyor sonra oyunu çözüyorsunuz zaten bir olayı kalmıyor multiplayer çoğu oyunda korkmuyorum genelde tek oynarsanız asıl istediğiniz duyguları elde edersiniz.

Sorunuza gelecek olursak cevabım Cry of fear olur.
Eski ve kötü durabilir ama işini iyi yapıyor.
 
Hocam kesinlikle Lethal Company alın. Dediğinize her şeye uygun. AAA oyunlardan bile çok sattı oyun geçen sene. Üstelik erken erişimde ve sadece 2 ayda.Modlaması,oyun içi konuşması her şeyi mükemmel bir oyun.Pişman olmazsın. @atakan
 
Korku oyunları oynamıyorum genelde oynadıklarım arasında o ikisi ilk 10-20 dk gerici oluyor sonra oyunu çözüyorsunuz zaten bir olayı kalmıyor multiplayer çoğu oyunda korkmuyorum genelde tek oynarsanız asıl istediğiniz duyguları elde edersiniz.

Sorunuza gelecek olursak cevabım Cry of fear olur.
Eli yüzü düzgün co-op korku oyunu yok. Devour falan tıraş oyunlar.
Eski olmasına rağmen Cry of Fear bence hala en iyi yapım.

Belki Outlast'ın yeni çıkan The Outlast Trials oyunu oynanabilir ya. Dediğiniz gibi diğer türlü tek başına oynanmadığı sürece zaten bu oyunlar korkunç olmaz yoksa ben arkadaşlarla bu oyunları zevkine oynarım.
 
Belki Outlast'ın yeni çıkan the Outlast Trials oyunu oynanabilir ya. Dediğiniz gibi diğer türlü tek başına oynanmadığı sürece zaten bu oyunlar korkunç olmaz yoksa ben arkadaşlarla bu oyunları zevkine oynarım.

Demosunu bir YouTuber'den izlemiştim yine Co-op olduğu için korkutuculuğunu yitiriyor biraz tam halini bilmiyorum ama oyunun.
Onun dışında lethal Company modlarla daha da korkunç hale getirilebilir.