GhosT_1982

Becerikli
Katılım
1 Temmuz 2025
Mesajlar
129
Beğeniler
47
Arkadaşlar, bu 3 seçenekten sizce hangisini seçmeliyim? Yardımcı olabilecek var mı acaba? Default mode var, performance var ve diğeri de energy save var. Sizce hangisini seçmeliyim? Bu arada anakart Colorful Battle-AX A520M-K M.2 V14 DDR4 3200MHz.

görsel_2026-06-22_141016386.webp
 
Default modda sistem normal çalışır, enerji save modu bir tık daha düşük ayarlar da çalışır. Soğutucun sağlamsa performance modunda kullan, fanların devri biraz daha artacak, sistem bir tık daha hızlı olur. Masa üstünden de dengelli moddan performans moduna alabilirsin. Soğutucu sağlamsa performance modunda, soğutucu stok ise default modda kullanın.
 
Default modda sistem normal çalışır, enerji save modu bir tık daha düşük ayarlar da çalışır. Soğutucun sağlamsa performance modunda kullan, fanların devri biraz daha artacak, sistem bir tık daha hızlı olur. Masa üstünden de dengelli moddan performans moduna alabilirsin. Soğutucu sağlamsa performance modunda, soğutucu stok ise default modda kullanın.
teşekkür ederim