CS2 oynuyorum. Bildiğiniz üzere CS2'de eski bunny hop sistemi büyük ölçüde kaldırıldı. Şu an ancak space tuşuna art arda basarak kısmen yapılabiliyor.
Ben de Scyrox V8 mouse'um için space tuşuna hızlı şekilde basmayı sağlayan bir makro ayarladım. Tam anlamıyla bunny hop yapmıyor, sadece daha hızlı zıplamaya yardımcı oluyor.
Sizce bu tür bir makro kullanmak VAC tarafından tespit edilip ban sebebi olabilir mi? Bu konuda deneyimi veya bilgisi olan var mı?
Makro kullanmıyorum ama arkadaşım çift baretta için kullanıyor ban yemedi 1 yıldır falan. Ama bunny hop daha tehlikeli VAC net kolay algılayabiliyor hocam.