CS2'de mouse makrosu kullanmak ban sebebi mi?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan whystreo
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 78
  • Etiketler Etiketler
    cs2 mouse

whystreo

Uzman
Katılım
29 Aralık 2024
Mesajlar
94
Beğeniler
16
Selamlar,

CS2 oynuyorum. Bildiğiniz üzere CS2'de eski bunny hop sistemi büyük ölçüde kaldırıldı. Şu an ancak space tuşuna art arda basarak kısmen yapılabiliyor.

Ben de Scyrox V8 mouse'um için space tuşuna hızlı şekilde basmayı sağlayan bir makro ayarladım. Tam anlamıyla bunny hop yapmıyor, sadece daha hızlı zıplamaya yardımcı oluyor.

Sizce bu tür bir makro kullanmak VAC tarafından tespit edilip ban sebebi olabilir mi? Bu konuda deneyimi veya bilgisi olan var mı?

 
Evet, ban sebebi fakat Valve genelde algılayamıyor makroları fakat VAC net olağanüstü bunny hop algılarsa direkt VAC ban atabiliyor.
 
Benzer bir durum yaşadın mı ya da örnek mevcut mudur hocam?

Makro kullanmıyorum ama arkadaşım çift baretta için kullanıyor ban yemedi 1 yıldır falan. Ama bunny hop daha tehlikeli VAC net kolay algılayabiliyor hocam.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…