whystreo

Uzman
Katılım
29 Aralık 2024
Mesajlar
94
Beğeniler
16
Selamlar,

CS2 oynuyorum. Bildiğiniz üzere CS2'de eski bunny hop sistemi büyük ölçüde kaldırıldı. Şu an ancak space tuşuna art arda basarak kısmen yapılabiliyor.

Ben de Scyrox V8 mouse'um için space tuşuna hızlı şekilde basmayı sağlayan bir makro ayarladım. Tam anlamıyla bunny hop yapmıyor, sadece daha hızlı zıplamaya yardımcı oluyor.

Sizce bu tür bir makro kullanmak VAC tarafından tespit edilip ban sebebi olabilir mi? Bu konuda deneyimi veya bilgisi olan var mı?

1782243034672.webp
 
Evet, ban sebebi fakat Valve genelde algılayamıyor makroları fakat VAC net olağanüstü bunny hop algılarsa direkt VAC ban atabiliyor.