DDR5 6400 MHz CL30 RAM için timing önerisi

Katılım
3 Kasım 2024
Mesajlar
2.648
Çözümler
3
Beğeniler
2.943

Dosya Ekleri

  • IMG20260623144704.webp
    4,8 MB · Görüntüleme: 62
  • IMG20260623144653.webp
    5,4 MB · Görüntüleme: 55
  • IMG20260623143949.webp
    4,3 MB · Görüntüleme: 41
  • IMG20260623144221.webp
    4,5 MB · Görüntüleme: 37
  • IMG20260623143927.webp
    4,8 MB · Görüntüleme: 39
  • IMG20260623143938.webp
    4,6 MB · Görüntüleme: 32
  • IMG20260623143819.webp
    4,8 MB · Görüntüleme: 24
  • IMG20260623143905.webp
    4,7 MB · Görüntüleme: 20
  • IMG20260623143529.webp
    5,3 MB · Görüntüleme: 18
  • IMG20260623143800.webp
    4,9 MB · Görüntüleme: 21
  • IMG20260623143438.webp
    5,2 MB · Görüntüleme: 21
  • IMG20260623143519.webp
    5,4 MB · Görüntüleme: 21
  • IMG20260623143400.webp
    5,1 MB · Görüntüleme: 21
  • IMG20260623143413.webp
    4,6 MB · Görüntüleme: 27
  • IMG20260623142230.webp
    4,3 MB · Görüntüleme: 27
  • IMG20260623143345.webp
    4,3 MB · Görüntüleme: 27
  • IMG20260623142220.webp
    4,6 MB · Görüntüleme: 60
Son düzenleme:
Hayır hayır hayır. Düzgün çalışmıyor. 1:1 Mode açılacak. 3200 MHz MCLK, 3200 UCLK olması lazım. Şu an UCLK 1600 MHz. Nanosaniye fırlar.

Biliyorum zaten hocam. Onun için konu açtım. EXPO hali bile çok kötü.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Başlayalım hocam. @Ayhan Dönmez

@xunqui OLED monitör gazabına uğradım.















Biliyorum zaten hocam. Onun için konu açtım. EXPO hali bile çok kötü.

@RapidLemming955 Bazı kısımları eksik atmışsın. Timing'leri tam gönder, timing menüsünde PMU Training kısmını da atman lazım.

@RapidLemming955 AI Tweaker menüsünü de tam atman lazım. EXPO I, 6200 frekans, 2167 MHz FCLK ile başla.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…