Oyun PC'ye çıkalı 3 ay olmuş hocam. Bedavayı pek sanmıyorum ama umarım girer. Keyleri ve kendisi aylardır 70 dolardan duruyor. PS'den oynadığım için tekrar o parayı veresim yok.
Oyun PC'ye çıkalı 3 ay olmuş hocam. Bedavayı pek sanmıyorum ama umarım girer. Keyleri ve kendisi aylardır 70 dolardan duruyor. PS'den oynadığım için tekrar o parayı veresim yok.