Devamsızlık 10 mu yoksa 10,5 gün mü olunca sınıfta kalınıyor?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan jeoparadise
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 15
  • Görüntüleme Görüntüleme 230
  • Etiketler Etiketler
    gün

jeoparadise

Becerikli
Katılım
10 Ocak 2026
Mesajlar
137
Beğeniler
52
Şu an devamsızlıklarım sınırda. 12. sınıfım, YKS de bitti. Şurada okulun son haftasındayız ama çok sevdiğimiz müdür ve müdür yardımcıları bizi hala devamsızlık konusuyla uğraştırıyorlar; sıcakta okula gelip gidiyoruz. Özürlü 19, özürsüzüm de 9,5 şu an. Bugün öğleden sonra gitmedim, sisteme işlememişler.

Sistem kapandı diyorlar, acaba riske atıp yarın da mı gitmesem diyorum. Ama merak ettiğim şu: Devamsızlık 10 olunca mı yoksa 10'u geçince mi, yani 10,5 olunca mı kalıyoruz?
 
10,5 olursa kalırsın. Sistem kapandı, yarın karneler işlenecek, o yüzden gitmene gerek yok.
 
Özürlü 20/özürsüz 10 veya toplam 30 geçmedikçe sorun olmaz.
 
10.5 da kalırsınız diye biliyorum hocam. Sağ olsunlar 2 haftadır yazmadılar bizimkiler.
 
@Drivefast, kapanmadı. Karne basılsa bile devamsızlık işlenip sınıf tekrarı yapılırsa?

Eki Görüntüle 259826
e okul pazar akşamı kapatıldı ve pazartesi idareye dilekçe verilip akşama doğru 2 saatliğine açıldı ve kapandı 12.sınıflar için tam bir bilgim yok çünkü onların bugün beceri eğitim sınavları vardı çarşamba karneler basılır her sene aynı şey oluyor ne zaman karne basıldıktan sonra devamsızlığın sisteme işlendiğini gordunuz?
 
10,5 olunca kalınıyor.
Veliniz dilekçe verip özürlüye geçirebilirsiniz ama 1.5 gün için değer mi bilemem.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…