jeoparadise

Becerikli
Katılım
10 Ocak 2026
Mesajlar
137
Beğeniler
52
Şu an devamsızlıklarım sınırda. 12. sınıfım, YKS de bitti. Şurada okulun son haftasındayız ama çok sevdiğimiz müdür ve müdür yardımcıları bizi hala devamsızlık konusuyla uğraştırıyorlar; sıcakta okula gelip gidiyoruz. Özürlü 19, özürsüzüm de 9,5 şu an. Bugün öğleden sonra gitmedim, sisteme işlememişler.

Sistem kapandı diyorlar, acaba riske atıp yarın da mı gitmesem diyorum. Ama merak ettiğim şu: Devamsızlık 10 olunca mı yoksa 10'u geçince mi, yani 10,5 olunca mı kalıyoruz?
 
Şu an devamsızlıklarım sınırda. 12. sınıfım, YKS de bitti. Şurada okulun son haftasındayız ama çok sevdiğimiz müdür ve müdür yardımcıları bizi hala devamsızlık konusuyla uğraştırıyorlar; sıcakta okula gelip gidiyoruz. Özürlü 19, özürsüzüm de 9,5 şu an. Bugün öğleden sonra gitmedim, sisteme işlememişler.

Sistem kapandı diyorlar, acaba riske atıp yarın da mı gitmesem diyorum. Ama merak ettiğim şu: Devamsızlık 10 olunca mı yoksa 10'u geçince mi, yani 10,5 olunca mı kalıyoruz?
Özürlü 20/özürsüz 10 veya toplam 30 geçmedikçe sorun olmaz.
 
@Drivefast, kapanmadı. Karne basılsa bile devamsızlık işlenip sınıf tekrarı yapılırsa?

1782240389959.webp
 
@Drivefast, kapanmadı. Karne basılsa bile devamsızlık işlenip sınıf tekrarı yapılırsa?

Eki Görüntüle 259826
e okul pazar akşamı kapatıldı ve pazartesi idareye dilekçe verilip akşama doğru 2 saatliğine açıldı ve kapandı 12.sınıflar için tam bir bilgim yok çünkü onların bugün beceri eğitim sınavları vardı çarşamba karneler basılır her sene aynı şey oluyor ne zaman karne basıldıktan sonra devamsızlığın sisteme işlendiğini gordunuz?
 
Şu an devamsızlıklarım sınırda. 12. sınıfım, YKS de bitti. Şurada okulun son haftasındayız ama çok sevdiğimiz müdür ve müdür yardımcıları bizi hala devamsızlık konusuyla uğraştırıyorlar; sıcakta okula gelip gidiyoruz. Özürlü 19, özürsüzüm de 9,5 şu an. Bugün öğleden sonra gitmedim, sisteme işlememişler.

Sistem kapandı diyorlar, acaba riske atıp yarın da mı gitmesem diyorum. Ama merak ettiğim şu: Devamsızlık 10 olunca mı yoksa 10'u geçince mi, yani 10,5 olunca mı kalıyoruz?
10,5 olunca kalınıyor.
Veliniz dilekçe verip özürlüye geçirebilirsiniz ama 1.5 gün için değer mi bilemem.