jeoparadise
Becerikli
- Katılım
- 10 Ocak 2026
- Mesajlar
- 137
- Beğeniler
- 52
Şu an devamsızlıklarım sınırda. 12. sınıfım, YKS de bitti. Şurada okulun son haftasındayız ama çok sevdiğimiz müdür ve müdür yardımcıları bizi hala devamsızlık konusuyla uğraştırıyorlar; sıcakta okula gelip gidiyoruz. Özürlü 19, özürsüzüm de 9,5 şu an. Bugün öğleden sonra gitmedim, sisteme işlememişler.
Sistem kapandı diyorlar, acaba riske atıp yarın da mı gitmesem diyorum. Ama merak ettiğim şu: Devamsızlık 10 olunca mı yoksa 10'u geçince mi, yani 10,5 olunca mı kalıyoruz?
Sistem kapandı diyorlar, acaba riske atıp yarın da mı gitmesem diyorum. Ama merak ettiğim şu: Devamsızlık 10 olunca mı yoksa 10'u geçince mi, yani 10,5 olunca mı kalıyoruz?