@Drivefast, kaynak? Açık işte görüntü attım e okuldan.
Herhangi bir kaynağım yok, kendim yıllardır aynı şekilde öğrenci olarak böyle gördüm. İdareye de sormuştum. Ayrıca dün puan için birisi gelmişti ve idarenin e-okulun kapalı olduğunu söylemişlerdi. Samimi olduğum hocadan da açık mı diye bakmasını istedim, kendisi kapalı olduğunu söyledi o. Siz nereden ulaştınız? Ben de bakmak istiyorum da aradım, bulamadım.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Peki dostlar sizce yarın riske atayıp gitmesem mi ne dersiniz? Bugün öğleden sonra sisteme işlememişler dediğim gibi. Müdür yardımcısı da yarından itibaren gelmeyin tarzı bir şey demişti hatırladığım kadarıyla.
 
Peki dostlar sizce yarın riske atayıp gitmesem mi ne dersiniz? Bugün öğleden sonra sisteme işlememişler dediğim gibi. Müdür yardımcısı da yarından itibaren gelmeyin tarzı bir şey demişti hatırladığım kadarıyla.
Gelmeyin demişse gelmeyin. Zaten bu saatten sonra bırakacaklarını zannetmiyorum.

Tabii hasım vb. iseniz gidin bence 😁 belli mi olur
 
10.5 da kalırsınız bu arada bizimkiler 8-9 hafta yazmadı öyle bir fun fact vermek istedim :)
Bizimkiler de yazmak için can atıyorlar. Şimdi de yarın gelsinler demişler kafayı yemek üzereyim. Tüm gün sert sıralarda oturup telefona bakmaktan başka bir şey yaptığımız yok okulda. Yazacağı da kesin değil bide.
 
Şu an devamsızlıklarım sınırda. 12. sınıfım, YKS de bitti. Şurada okulun son haftasındayız ama çok sevdiğimiz müdür ve müdür yardımcıları bizi hala devamsızlık konusuyla uğraştırıyorlar; sıcakta okula gelip gidiyoruz. Özürlü 19, özürsüzüm de 9,5 şu an. Bugün öğleden sonra gitmedim, sisteme işlememişler.

Sistem kapandı diyorlar, acaba riske atıp yarın da mı gitmesem diyorum. Ama merak ettiğim şu: Devamsızlık 10 olunca mı yoksa 10'u geçince mi, yani 10,5 olunca mı kalıyoruz?

10.5 olunca kalıyorsun.