Xi4lben Uzman Katılım 5 Şubat 2025 Mesajlar 122 Beğeniler 45 17 Haziran 2025 #11 21931 dedi: Okula devamlı olarak gelinmesi için gözünüzü "kalırsınız" diye korkutuyorlar. Bu saatten sonra devamsızlık işlenmez artık. Genişletmek için tıkla... Hocam idarenin gıcıklığı da önemli burada sistem çarşamba günü gece kapanıyor.
21931 dedi: Okula devamlı olarak gelinmesi için gözünüzü "kalırsınız" diye korkutuyorlar. Bu saatten sonra devamsızlık işlenmez artık. Genişletmek için tıkla... Hocam idarenin gıcıklığı da önemli burada sistem çarşamba günü gece kapanıyor.
KS KS 2 21611 Becerikli Katılım 12 Mayıs 2025 Mesajlar 265 Beğeniler 91 17 Haziran 2025 #12 21931 dedi: Okula devamlı olarak gelinmesi için gözünüzü "kalırsınız" diye korkutuyorlar. Bu saatten sonra devamsızlık işlenmez artık. Genişletmek için tıkla... Neden istiyorlar ki? Sonuçta ders de işlenmiyor, öyle oturuyoruz. Gelen de yok. Xi4lben dedi: Hocam idarenin gıcıklığı da önemli burada sistem çarşamba günü gece kapanıyor. Genişletmek için tıkla... Bizimkiler sınıfta bırakmamak için her şeyi yapıyorlar, mesela geçen sene sadece 1 kişi sınıfta kalmış, 40 gün devamsızlık yaparak. Böyle bir şey yapacaklarını sanmıyorum.
21931 dedi: Okula devamlı olarak gelinmesi için gözünüzü "kalırsınız" diye korkutuyorlar. Bu saatten sonra devamsızlık işlenmez artık. Genişletmek için tıkla... Neden istiyorlar ki? Sonuçta ders de işlenmiyor, öyle oturuyoruz. Gelen de yok. Xi4lben dedi: Hocam idarenin gıcıklığı da önemli burada sistem çarşamba günü gece kapanıyor. Genişletmek için tıkla... Bizimkiler sınıfta bırakmamak için her şeyi yapıyorlar, mesela geçen sene sadece 1 kişi sınıfta kalmış, 40 gün devamsızlık yaparak. Böyle bir şey yapacaklarını sanmıyorum.
2 20571 Becerikli Katılım 13 Nisan 2025 Mesajlar 502 Çözümler 1 Beğeniler 61 17 Haziran 2025 #13 21611 dedi: Geçen hafta ve bu haftakiler hala yazılmamış, artık yazarlar mı? Genişletmek için tıkla... Bizde idare kapandı yok yazmıyorlar.
21611 dedi: Geçen hafta ve bu haftakiler hala yazılmamış, artık yazarlar mı? Genişletmek için tıkla... Bizde idare kapandı yok yazmıyorlar.