Devamsızlık e-Okul'a işlenir mi?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan 21611
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 12
  • Görüntüleme Görüntüleme 366
Okula devamlı olarak gelinmesi için gözünüzü "kalırsınız" diye korkutuyorlar. Bu saatten sonra devamsızlık işlenmez artık.
Hocam idarenin gıcıklığı da önemli burada sistem çarşamba günü gece kapanıyor.
 
Okula devamlı olarak gelinmesi için gözünüzü "kalırsınız" diye korkutuyorlar. Bu saatten sonra devamsızlık işlenmez artık.
Neden istiyorlar ki? Sonuçta ders de işlenmiyor, öyle oturuyoruz. Gelen de yok.

Hocam idarenin gıcıklığı da önemli burada sistem çarşamba günü gece kapanıyor.
Bizimkiler sınıfta bırakmamak için her şeyi yapıyorlar, mesela geçen sene sadece 1 kişi sınıfta kalmış, 40 gün devamsızlık yaparak. Böyle bir şey yapacaklarını sanmıyorum.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…