Okula devamlı olarak gelinmesi için gözünüzü "kalırsınız" diye korkutuyorlar. Bu saatten sonra devamsızlık işlenmez artık.
Neden istiyorlar ki? Sonuçta ders de işlenmiyor, öyle oturuyoruz. Gelen de yok.

Hocam idarenin gıcıklığı da önemli burada sistem çarşamba günü gece kapanıyor.
Bizimkiler sınıfta bırakmamak için her şeyi yapıyorlar, mesela geçen sene sadece 1 kişi sınıfta kalmış, 40 gün devamsızlık yaparak. Böyle bir şey yapacaklarını sanmıyorum.