Xi4lben
Uzman
- Katılım
- 5 Şubat 2025
- Mesajlar
- 122
- Beğeniler
- 45
Hocam idarenin gıcıklığı da önemli burada sistem çarşamba günü gece kapanıyor.Okula devamlı olarak gelinmesi için gözünüzü "kalırsınız" diye korkutuyorlar. Bu saatten sonra devamsızlık işlenmez artık.