Dexter sonrası hangi dizi izlenmeli?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Semih_gdk10
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 16
  • Görüntüleme Görüntüleme 207
  • Etiketler Etiketler
    dexter
Muhteşem ya, treni kaçırıp 2025'te izledim ancak aşık oldum son iki sezonda.

Ben.
jesse ile walter White'ın arabada kavga ettiği yere kadar dayanabildim, hastane önüydü sanırım jesse arabadaydı walter parasını veriyordu. Kavgalıydılar. Oradan sonra hiç sarmamaya başladı.
 
4. ve 5. sezonların ne kadar muhteşem olduğunu anlatamam bile, tek diyeceğim budur.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…