Loutermilch
Başarılı
- Katılım
- 27 Haziran 2024
- Mesajlar
- 1.294
- Beğeniler
- 1.213
Muhteşem ya, treni kaçırıp 2025'te izledim ancak aşık oldum son iki sezonda.Breaking Bad bence çok abartılıyor. O kadar da i yi bir dizi değil.
Muhteşem ya, treni kaçırıp 2025'te izledim ancak aşık oldum son iki sezonda.Breaking Bad bence çok abartılıyor. O kadar da i yi bir dizi değil.
Muhteşem ya, treni kaçırıp 2025'te izledim ancak aşık oldum son iki sezonda.
Adres ver.Breaking Bad bence çok abartılıyor. O kadar da i yi bir dizi değil.
4. ve 5. sezonların ne kadar muhteşem olduğunu anlatamam bile, tek diyeceğim budur.Ben.
jesse ile walter White'ın arabada kavga ettiği yere kadar dayanabildim, hastane önüydü sanırım jesse arabadaydı walter parasını veriyordu. Kavgalıydılar. Oradan sonra hiç sarmamaya başladı.