Muhteşem ya, treni kaçırıp 2025'te izledim ancak aşık oldum son iki sezonda.

Ben.
jesse ile walter White'ın arabada kavga ettiği yere kadar dayanabildim, hastane önüydü sanırım jesse arabadaydı walter parasını veriyordu. Kavgalıydılar. Oradan sonra hiç sarmamaya başladı.
 
Breaking Bad bence çok abartılıyor. O kadar da i yi bir dizi değil.
Adres ver.
Screenshot_20260523_033230_Reddit.webp
 
Ben.
jesse ile walter White'ın arabada kavga ettiği yere kadar dayanabildim, hastane önüydü sanırım jesse arabadaydı walter parasını veriyordu. Kavgalıydılar. Oradan sonra hiç sarmamaya başladı.
4. ve 5. sezonların ne kadar muhteşem olduğunu anlatamam bile, tek diyeceğim budur.