Hareket alanı çok kısıtlı gözüktü. 3 tane NB alsanız çok daha ucuza geliyor zaten. Üstüne istediğiniz gibi de konfigüre edersiniz.
 
Bence 2'li bile almamak gerekiyor. NB'nin 2'li olan modelini kullanıyorum monitörleri istediğim gibi yerleştiremiyorum. Çok sorun yaratmıyor elbette ama şimdiki aklım olsa her monitöre ayrı bir kol alırdım.
 
3 tane tek kollu yani F80. Çift kollu da hareketi kısıtlayabiliyor. 3 monitör çok ciddi yer kaplar ve özgürce hareket ettiremezseniz üzülürsünüz.

Masanızın büyüklüğü nasıl bu arada?

Masam şu an küçük ama büyüğünü yapacağım. 2 metreye yakın uzunluk olacak.