Evet.
Screenshot_20260625_190158_Chrome.webp


Arasına bir şey koymak ne değiştirecek yine de masanın çok ucunda olacak zaten sıkma vidasının bir kısmı boşta.
Masanın ucunda olması bir sorun yaratmıyor. Sıkma vidası yeterince sıkı tutunsa yeter. Araya sıkıştırılan nesne ile masanın kalınlığı artırılarak vidanın daha sabit durması sağlanır.
 
Cıvatanın izdüşümü masayı kurtarıyorsa kullanırdım. Diğer türlü elleyip görmek lazım. Yükü dağıtma adına l şeklinde bir parça ayarlanabilir gibi. Masanın üstünde kalan kısmın tabanı genel olarak düz mü?

Düz hocam.

Masanın yatay beyaz ayağı çok ince değilse orayada sıkıştırabilirsin.

1 parmak kalınlığında hocam orası.

Evet.
Eki Görüntüle 260344

Masanın ucunda olması bir sorun yaratmıyor. Sıkma vidası yeterince sıkı tutunsa yeter. Araya sıkıştırılan nesne ile masanın kalınlığı artırılarak vidanın daha sabit durması sağlanır.

Bir karton kesip deneyeceğim hocam.
 
Evet.
Eki Görüntüle 260344

Masanın ucunda olması bir sorun yaratmıyor. Sıkma vidası yeterince sıkı tutunsa yeter. Araya sıkıştırılan nesne ile masanın kalınlığı artırılarak vidanın daha sabit durması

Yine de aşağı yukarı oynatıldıkça yerinden çıkmazmı.

Cıvatanın izdüşümü kurtarmıyorsa ölçü alınıp şu tarz bir şey uydurulabilir gibi.


En sağlamı bu bence.

Düz hocam.

1 parmak kalınlığında hocam orası.

Bir karton kesip deneyeceğim hocam.

1 parmak çok inceymiş.
 
Boşa endişelenmek yerine gidip marangozdan artan ahşaplardan 1cm kalınlığında bir parça alıp sıkıştırma kısmıyla masanın arasına koyabilirsin.