Detaylar
Kim cevapladı?Mamistv1
Uzman
- Katılım
- 27 Ocak 2025
- Mesajlar
- 148
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 72
Evet.
Masanın ucunda olması bir sorun yaratmıyor. Sıkma vidası yeterince sıkı tutunsa yeter. Araya sıkıştırılan nesne ile masanın kalınlığı artırılarak vidanın daha sabit durması sağlanır.Arasına bir şey koymak ne değiştirecek yine de masanın çok ucunda olacak zaten sıkma vidasının bir kısmı boşta.
- Katılım
- 15 Aralık 2023
- Mesajlar
- 3.098
- Makaleler
- 3
- Çözümler
- 91
- Beğeniler
- 5.380
Cıvatanın izdüşümü kurtarmıyorsa ölçü alınıp şu tarz bir şey uydurulabilir gibi.
Cıvatanın izdüşümü masayı kurtarıyorsa kullanırdım. Diğer türlü elleyip görmek lazım. Yükü dağıtma adına l şeklinde bir parça ayarlanabilir gibi. Masanın üstünde kalan kısmın tabanı genel olarak düz mü?
Düz hocam.
Masanın yatay beyaz ayağı çok ince değilse orayada sıkıştırabilirsin.
1 parmak kalınlığında hocam orası.
Evet.
Eki Görüntüle 260344
Masanın ucunda olması bir sorun yaratmıyor. Sıkma vidası yeterince sıkı tutunsa yeter. Araya sıkıştırılan nesne ile masanın kalınlığı artırılarak vidanın daha sabit durması sağlanır.
Bir karton kesip deneyeceğim hocam.
Evet.
Eki Görüntüle 260344
Masanın ucunda olması bir sorun yaratmıyor. Sıkma vidası yeterince sıkı tutunsa yeter. Araya sıkıştırılan nesne ile masanın kalınlığı artırılarak vidanın daha sabit durması
Yine de aşağı yukarı oynatıldıkça yerinden çıkmazmı.
Cıvatanın izdüşümü kurtarmıyorsa ölçü alınıp şu tarz bir şey uydurulabilir gibi.
En sağlamı bu bence.
Düz hocam.
1 parmak kalınlığında hocam orası.
Bir karton kesip deneyeceğim hocam.
1 parmak çok inceymiş.
Mamistv1
Uzman
- Katılım
- 27 Ocak 2025
- Mesajlar
- 148
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 72
Eğer aşağı, yukarı oyanamayacak kadar kalın ve sıkı olursa neden yerinden çıksın.Yine de aşağı yukarı oynatıldıkça yerinden çıkmazmı.
Alperen Arslan
Üstün
- Katılım
- 30 Aralık 2023
- Mesajlar
- 622
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 26
- Beğeniler
- 526
Boşa endişelenmek yerine gidip marangozdan artan ahşaplardan 1cm kalınlığında bir parça alıp sıkıştırma kısmıyla masanın arasına koyabilirsin.
Boşa endişelenmek yerine gidip marangozdan artan ahşaplardan 1cm kalınlığında bir parça alıp sıkıştırma kısmıyla masanın arasına koyabilirsin.
Arası sıkıntı değil hocam yuvarlak kısım tam oturmuyor biraz boşluk kalıyor.