Az çok İngilizce diline hakimim.
Konuşma kısmını daha çok ilerletmem, kelime haznemi genişletmem, bilhassa dinleme kısmında da kanaatimce daha da gelişmem gerekiyor.
Duolingo uzun vadede yararlı olur mu?
1 ay ücretsiz aboneliği denemek istiyorum.
Yanlış anlaşılmasın, dilde sıfır değilim; webtoon okurum, dizimi müziğimi dinlerim, içerik tüketirim ancak hâlâ anlamını bilmediğim kelimeler mevcut.
Konuşma ve dinleme zamanla oturacak işler zaten.
Duolingo'nun arayüzü başarılı bence, benim işime yaramasa da puan kazanma ve lig muhabbeti başkaları için rekabetçi özellikler olabilir.
EnglishCentral fena durmuyor, 1-2 kere giriş ekranını görünce uygulamayı fazla denemeden sildim.
Sorbil de vardı ama ücretli olduğu için yanaşmadım, kurslarında olumsuz yorumlar da vardı.
YouTube'da Haluk Tatar'ın ücretsiz İngilizce öğrenme kursu da olmalıydı.
Duolingo'nun arayüzü başarılı bence, benim işime yaramasa da puan kazanma ve lig muhabbeti başkaları için rekabetçi özellikler olabilir.
EnglishCentral fena durmuyor, 1-2 kere giriş ekranını görünce uygulamayı fazla denemeden sildim.
Sorbil de vardı ama ücretli olduğu için yanaşmadım, kurslarında olumsuz yorumlar da vardı.
YouTube'da Haluk Tatar'ın ücretsiz İngilizce öğrenme kursu da olmalıydı.
Ben tam çalışma tekniğini anlamadim maalesef, Türkçe'den başka bir dil için çalışıyorum şu an. Kelimeleri tekrar ettiriyor vesaire ama anlamını söylemiyor. Tek tek anlamlarını çeviriden bakmak zorunda kalıyorum. O biraz saçma geldi. Mesela ispanyolca çalıştığımı düşün, ispanyolca kelimeyi veriyor onu tekrar ettiriyor doğru kabul ediyor ama kelimenin anlamı yok ortada. Tek tek araştırıp öğrenmem gerekiyor. O kısım biraz uğraştırıcı sanki.
Ben tam çalışma tekniğini anlamadim maalesef, Türkçe'den başka bir dil için çalışıyorum şu an. Kelimeleri tekrar ettiriyor vesaire ama anlamını söylemiyor. Tek tek anlamlarını çeviriden bakmak zorunda kalıyorum. O biraz saçma geldi. Mesela ispanyolca çalıştığımı düşün, ispanyolca kelimeyi veriyor onu tekrar ettiriyor doğru kabul ediyor ama kelimenin anlamı yok ortada. Tek tek araştırıp öğrenmem gerekiyor. O kısım biraz uğraştırıcı sanki.
O söylediğinize ben de katılıyorum ama öbür türlü düşününce kelimeyi uygulamada verseydi tembellik ederdik, kelimeyi araştırınca zamanla dili öğrenme kabiliyetimiz de artar diye düşünüyorum.
O söylediğinize ben de katılıyorum ama öbür türlü düşününce kelimeyi uygulamada verseydi tembellik ederdik, kelimeyi araştırınca zamanla dili öğrenme kabiliyetimiz de artar diye düşünüyorum.
O kısmı beni aşıyor, uygulama içerisinde kelimeye tıklayınca çevirisini gösteren eklenti olsaydı dâhâ iyi olurdu tâbi, böyle bir şey yapmadıysalar motor kabiliyetinin gelişmesini istedikleri için diyedir tahmin ediyorum.