Kulaklığın çok kullanıcı fark etmese de LDAC codec harici aac entegrasyonunu kötü yapmışlar. iPhone'da dinlerken bariz ses kalitesi düşüşünü anlıyordum. Birçok kulaklık kullandım fakat aac codecte iPhone ile hiç böyle sorun yaşamadım. Android LDAC codecte hiç sorun yok. Ek olarak uygulama için EQ yok yani var da 3 bant EQ var ve frekanslar belli değil. Bu yine Android'de sorun değil çünkü harici EQ uygulamaları var, iPhone'da maalesef yok. Bir de ses profili kutudan çıkınca çok çok basslı. Benim kulaklar yaşlandı şiddetli bass baş ağrısı yapıyor :D benim gördüğüm eksiler bunlardı.

Yani iPhone için uygun değil ama onun harici Android için bir sorun görememişsiniz, anlaşılan teşekkürler.
 
Peki hocam sana bir de benden soru 3449 hatta 100TL de Hepsiparam var 3349TL'ye Earfun mı yoksa 4875TL'ye OnePlus mı?
EarFun. Fakat benim bu cevabi verme sebebim fiyat farki degil. EarFun'un garantisine Sanal Iletisim bakiyor. Sanal Iletisim, eski Anker ithalatcisi. Yani saglam bir firma. OnePlus'a Teknoess diye bir yer bakiyor sanirim. Ben garanti ve servis kalitesi nedeniyle EarFun tercih ederdim. GSMArena ses kalitesi olarak Buds 4'u daha cok begenmisti. Ses kalitesi muhtemelen Buds 4'den farklidir. Ancak fiyat farki fazla. Degmez gibi geliyor bana.
 
EarFun. Fakat benim bu cevabi verme sebebim fiyat farki degil. EarFun'un garantisine Sanal Iletisim bakiyor. Sanal Iletisim, eski Anker ithalatcisi. Yani saglam bir firma. OnePlus'a Teknoess diye bir yer bakiyor sanirim. Ben garanti ve servis kalitesi nedeniyle EarFun tercih ederdim. GSMArena ses kalitesi olarak Buds 4'u daha cok begenmisti. Ses kalitesi muhtemelen Buds 4'den farklidir. Ancak fiyat farki fazla. Degmez gibi geliyor bana.
Eyvallah hocam aldım gitti valla :D Sonradan aklıma Freebuds 7i de girdi 3400TL gibi aynı fiyata geliyor + bir sene boyunca kulaklık teki kayıp sigortası veriyordu ama 7i'nin düzgün bir incelemesini bulamadım.


1782245465552.webp