- Katılım
- 19 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 1.229
- Beğeniler
- 687
Kulaklığın çok kullanıcı fark etmese de LDAC codec harici aac entegrasyonunu kötü yapmışlar. iPhone'da dinlerken bariz ses kalitesi düşüşünü anlıyordum. Birçok kulaklık kullandım fakat aac codecte iPhone ile hiç böyle sorun yaşamadım. Android LDAC codecte hiç sorun yok. Ek olarak uygulama için EQ yok yani var da 3 bant EQ var ve frekanslar belli değil. Bu yine Android'de sorun değil çünkü harici EQ uygulamaları var, iPhone'da maalesef yok. Bir de ses profili kutudan çıkınca çok çok basslı. Benim kulaklar yaşlandı şiddetli bass baş ağrısı yapıyorbenim gördüğüm eksiler bunlardı.
Yani iPhone için uygun değil ama onun harici Android için bir sorun görememişsiniz, anlaşılan teşekkürler.