quazar

Uzman
Katılım
22 Şubat 2025
Mesajlar
8
Beğeniler
1
Merhaba, kendime göre bir özel çözünürlük oluşturacaktım ancak menüde gördüğünüz gibi ayarların aşırı kısıtlı olduğu ve hatta renk ayarı bile yapamadığımı görebilirsiniz. Yardımcı olursanız çok sevinirim; bu ayarları nasıl getirebilirim?

Ekran görüntüsü 2026-06-23 110038.webp
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Merhaba, kendime göre bir özel çözünürlük oluşturacaktım ancak menüde gördüğünüz gibi ayarların aşırı kısıtlı olduğu ve hatta renk ayarı bile yapamadığımı görebilirsiniz. Yardımcı olursanız çok sevinirim; bu ayarları nasıl getirebilirim?

Eki Görüntüle 259488
Laptop kullanıyorsunuz galiba.MUX switch varsa ordan dGpu seçin ayarlar görünecektir.İşlemcin intel ise intel grafik ayarları merkezini indirin.